stairway to heavan - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Henk Vinke - WaarBenJij.nu stairway to heavan - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Henk Vinke - WaarBenJij.nu

stairway to heavan

Door: henkvinke

Blijf op de hoogte en volg Henk

07 Juni 2012 | Nederland, Hoofddorp

Stairaway to heaven

Eerst nog even werken en dan door Peter naar Schiphol.
Het is niet echt lekker weer. Misschien wel de komende weken voor de tuin. Ben benieuwd wat het Nederlandse elftal gaat doen. Als ik dat wil volgen wordt het nachtwerk en dan moet je ook nog internet of tv hebben. We passeren op Hoogland de toekomstige grootste werkgever van Amersfoort, het nieuwe ziekenhuis langs de meanderende Eem. Nog even en ik hoef dat galgen colletje niet meer op. Niet meer dat stuk lopen om je uniform aan te trekken. In september hoop ik wat meer te zien dan de open dg van de bouw afgelopen zaterdag. De andere kant van de A1 heeft last van fileleed. Wij rijden lekker door. Peter moet binnenkort op zakenreis naar Abu Dabi. Dat is heel wat anders, als een prikrondje. Op Schiphol check ik me in. Of mijn rugzak direct naar Yap gaat moet ik in Guam even in de gaten houden. Ik zie later op mijn bagagelabel, dat ze maar tot Guam hebben gelabeld. Ik mag in Seoel in de lounge wachten, maar neem een tour naar de stad. Na de douane neem ik een kop koffie. Ik bel nog even Henk, die niet meekon en mijn ouders. Wat is de koffie toch duur. Net voor het instappen ga ik dor de controle en moet daar een klein gereedschap afstaan. Ik was dat ding bij het inpakken niet tgen gekomen. Zat het nog in de cameratas van de vorige reis. Is hij daar drie keer door de controle gekomen.
Ik vertrek om 19.12 uur . Ik zie Amsterdam met het Olympisch Stadion. Marken en de Oostvaarders Plassen worden nog een blik gegund en dan trekt het wolkendek zich dicht. Ik zit eigenlijk verkeerd. Ik heb de zon links achter me. Ik zie weer wat bij Denemarken. De eilanden van Denemarken en de meren van Zweden. Talinn ligt onder de wolken. Voor Sint Petersburg moet je fantasie hebben. Het eten, dat ik voorgeschoteld heb gekregen was lekker en het is al weer op. Je kunt wel merken, dat Korea geen koffieland is. Na de meren boven Sint Petersburg is het ook echt donker. Er is geen goede muziek of een film in de aanbieding. Ik ga slapen om tien uur.

  • 09 Juni 2012 - 15:44

    Henk W.:

    Leuk Henk je verslag! Ik ga je dagelijks volgen! Dan weet ik op mijn reis naar Micronesie (die echt wel een keer gaat gebeuren) alvast wat ik wel en niet moet doen, zien, beklimmen etc. Ik heb je blog ook doorgestuurd naar de hospital gift gevers en ben benieuwd naar hun reakties! Tot gauw! Henk W.

  • 11 Juni 2012 - 18:10

    Anoniem Te H:

    ik heb een baan

  • 15 Juni 2012 - 13:50

    Bert:

    Heb je nog advies voor zondag

  • 16 Juni 2012 - 09:47

    Monica:

    Henk geef je je nog op?

  • 16 Juni 2012 - 21:57

    Rijk:

    leerzaam

  • 16 Juni 2012 - 21:57

    Rijk:

    leerzaam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

ontbijtje in ESA hotel, Colonia, Yap, Micronesië

Actief sinds 07 Mei 2010
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 199380

Voorgaande reizen:

27 Maart 2017 - 03 Juli 2017

van Perth naar Peking

10 September 2015 - 07 Oktober 2015

kat en hond

11 November 2014 - 25 November 2014

Let's go west

16 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Anna en de Koning van Siam

29 Augustus 2013 - 01 September 2013

naar texel en verder

29 Mei 2013 - 25 Juni 2013

Van IJs naar Groen, van Groen naar IJs

17 November 2012 - 24 December 2012

hopperdepop

07 Juni 2012 - 30 Juni 2012

sanri

30 Augustus 2011 - 05 December 2011

Voor de leeuwen

05 Mei 2010 - 21 Juni 2010

barkbootenzo

Landen bezocht: