blijft 173 - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Henk Vinke - WaarBenJij.nu blijft 173 - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Henk Vinke - WaarBenJij.nu

blijft 173

Door: henkvinke

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 November 2010 | Tunesië, Tunis

Hallo allen,

Soms is het leven gemakkelijk.
Ik ben in Tunis aangekomen en heb vandaag geprobeerd om het visum van Algerije te regelen. Maar heus.
Ik had het in Nederland moeten regelen. Had ik maar beter naar de hotels gekeken? dan had ik een hotel kunnen reserveren voor niet zo n extreme prijs. Misschien? dat het toch op de site van visumbureau stond. Als straf zit ik nu achter en pc, waar de letters ergens ander zitten. Ik ga mijn schema omgooien. En kom zo wat meer van Tunesie te zien. VAnmiddag heb ik cartago bekeken. Heel veel ruInes en ruines.
Na de Amerikaanse begraafplaats ben ik terug naar de stad gereden. Morgennacht rij ik per bus naar Jerba en ga denk daarna wat Sahara, ruines en oude burchten bekijken. Ik had Algerije een paar dagen gedaan en ben het nu over een paar jaar van plan. De herberg ligt in de oude stad. Ik moest nog even wachten tot hetrestaurant open was en heb nu alvast wat geschreven en leesbaar. Het is hier lekker. Ik loop in een tshirt en de bevolking dikingepakt. Leuk, dat JP geridderd is. Groeten vanuit Tunis. Misschien dat Marije me kan zeggen hoe ik naar een nieuwe reis kan in waarbenjij.
Groeten.

• 25 November 2010 - 13:53

Peter & Susette:

wat een toestand weer met die visa! mischien kun je als alternatief een kamelensafari richting het zuiden maken? S. zoekt het adres nog voor je op.

groeten,

P & S

• 26 November 2010 - 17:07

Henk Vinke:

Hallo P en S,

Doe het maar naar sms of meander.
    Dan komt het goed.
    Groeten.